| 【好运2026】《It's now or never》 |
| 送交者: 鹿林 2025年12月28日17:08:23 于 [高山流水] 发送悄悄话 |
|
Lyrics of It's Now or Never by Elvis Presley 学唱:春霞 & 鹿林 [intro] Ooh, ooh, ooh, ooh Ooh, ooh, ooh [chorus] It′s now or never Come, hold me tight Kiss me, my darling Be mine tonight Tomorrow will be too late It's now or never My love won′t wait [verse] When I first saw you With your smile so tender My heart was captured My soul surrendered I've spent a lifetime Waiting for the right time Now that you're near The time is here, at last [chorus] It′s now or never Come, hold me tight Kiss me, my darling Be mine tonight Tomorrow will be too late It′s now or never My love won't wait [verse] Just like a willow We would cry an ocean If we lost true love And sweet devotion Your lips excite me Let your arms invite me For who knows when we′ll meet again This way [chorus] It's now or never Come, hold me tight Kiss me, my darling Be mine tonight Tomorrow will be too late It′s now or never My love won't wait [outro] It's now or never My love won't wait It's now or never My love won't wait It's now or never My love won't wait |
|
|
![]() | |||||
|
![]() |
| 实用资讯 | |
|
|
| 一周点击热帖 | 更多>> |
| 一周回复热帖 |
| 历史上的今天:回复热帖 |
| 2023: | 《襟裳岬》 えりも みさき 劉牧 (中日 | |